יועץ התקשורת יוסי לוי: "לפני שכועסים על חפץ תלינו על נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on יועץ התקשורת יוסי לוי: "לפני שכועסים על חפץ תלינו על נתניהו"

    לאחר התפוצצות סיפור ההקלטות של ראש הממשלה ע"י יועצו לשעבר ניר חפץ, יועץ התקשורת יוסי לוי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ומספר על ההשלכות הקשות, "כולם חוששים לדבר איש עם רעהו מפחד שיקליטו אותם"

    יוסי לוי צילום: צילמוסך חדשות 13
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: צילמוסך חדשות 13

    יועץ התקשורת לשעבר של ראה"מ בנימין נתניהו, יוסי לוי התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לפרשת ההקלטות של יועץ התקשורת ניר חפץ שהקליט את ראה"מ, והתייחס לפן ההלכתי שעלה במהדורה, "מאוד חשוב לי לשמוע מה דעת ההלכה, כי לדעתי זה מעילה באמון גם אם זה חוקי. כי שיחה פרטית אתך אני משמיע לכל עם ישראל זאת מעילה באמון".

    יועץ התקשורת לוי אומר כי "הפרשייה של ניר חפץ זה חמור מאוד וגורם לנזק לכל עם ישראל. כולם יחששו לדבר איש עם רעהו. אני לא שמעתי שראש הממשלה מקליט את בני שיחו שבאים להיפגש אתו, לפני שכועסים על חפץ צריך להלין על ראש הממשלה".

    יוסי מספר על תקופתו כיועץ תקשורת והיחסים של נתניהו עם מוזס, "אני לא חושב שהוא לקח בחשבון שנתניהו מקליט אותו הוא צריך לענות על כך. היחסים שלו עם מוזס זה לא שנאה זה טנגו. קרו בידיעות כמה דברים, אשתו של לפיד הפסיקה לכתוב בעיתון. העורך פוטר ועמית סגל נכנס לכתוב".

    העצות של לוי לעובדים בתחום התקשורת, "אני יגיד לו שאני מכין מסמך שאני מתחייב שאני לא מקליט אותו והוא גם לא יקליט אותי. זה מסמך שצריך להיות אצל עו"ד. אני לא מקליט אף אדם". עם זאת הוסיף לוי, "אם אתה עובד לפי חוק אתה לא צריך לפחד מהקלטות".

     



    0 תגובות